3rd day at school, yoay :-|

de Patric

19.09.2007 21:09

Se pare ca imi tot schimb parerile despre profi, diriga e misto, aia din C nu :P, si Gopo e un prof exemplu pt toti :)) „frik! frik!” ^^. Ma bucur ca la fizik o avem pe Oros si la chimie pe Moldovan, profe super :D. Incep sa-mi cunosc si colegii mai bine :D, stiu si cateva nume, how cool is that lol.

A da si sa nu uitam ca azi e ziua lui tzytzy. Ce am surprins lumea cand i-am zis „la multi ani!” , „yoay da-i ziua ta?!, dar cum de si-o amintit patric?!” Simplu Patric (adik eu!) nu-si uita colegii si mai ales colegele 😀 caci el e f respectuos si are memorie buna! (shhh! sa nu zici, tzytzy, la nimeni ca mi-ai zis cu o zi inainte ca-i ziua ta;) )

Si cam atat azi, acum cateva generalitati: am auzit diverse pareri despre jurnalul meu 😀 „mortal” „interesant” „wierd” si inca cateva care ma abtin sa le zic ;). In concluzie am sa mai scriu aici cat de mult pot. Am ascultat albumul nou de la Apocalyptica mai atent si m-am gandit ca i-am dat o nota cam mica avand in vedere ca 75% din piese au ramas apocaliptice si doar cateva (2-3) au pus voce si chitara . Nu ca alea n-ar fi frumoase dar nu-s genul lor. Asa ca acum dau un 9,3 :P. Boah prea multa scoala ca numa la note imi sta capul. Yoay maine dau test initial la bio si partea si mai rea: poate dau si la franca! (unde nu mi-am invatat nik ^^)

Nah in fine sunt doar initale (de subliniat „initiale”, whew!). Hmm nu stiu de ce lumea zice ca ma repet 😕

