Cool tool

de Patric

12.09.2007 21:57

Nici vorba sa ma culc devreme, m-am pus in pat pe la 1 noaptea si m-am trezit pe la 9.

Am stat singur in casa pana pe la 5 deoarece fiecare membru al familiei era plecar cu treaba. Si cum eu n-am treaba am deschis pc-ul si am facut lucrurile pe care le fac zilnic. Insa m-am plictisit pana la urma si am zis ca-mi trebuie ceva nou. Asa ca am deschis youtube si m-am uitat la niste trailere de jocuri 😛 . Pana la urma am decis sa „cumpar” Warhammer 40000 Dawn of War: Dark Crusade (n-am jucat nici o serie pana acum. Intre timp m-am uitat si la niste demo-uri f misto care aveau ca soundtrack cateva melodii de la Disturbed. Asta ma determinat sa „cumpar” si discografia Disturbed 😀 . Din pacate nu prea am succes cu „cumparatul” (cel putin azi) deoarece iau cu o viteza de maxim 50kb/s si jokul e acum deabia la 10% si iau de vreo 5h+ (are in total doar 3GB juma).

Apoi mi-am amintit ca am promis un mod(a se citi pe engleza) pt un joc unei comunitati de gameri. Am promis ca ma voi apuca din iarna, insa pe iarna mai am programat si SEAL tournament (SEAL e clanul meu pentru SWAT 4) asa ca m-am gandit sa iau tot ce trebuie acuma si pe iarna totul sa fie pregatit pt imbinare si astfel totul sa dureze mai putin. Asa ca am downloadat 3d Studio Max 7 ca ala e compatibil cu jocu(ajuta la creerea de mesh-uri si animatii). Dupa ce am citit tutoriale timp de vreo 2-3h am invatat The Basics si cam tot ce ma interesa (da erau doar basics ca daca vrei sa parcurgi toate tutoriale si sa devii din noob in pro iti trebuie cam 72h ). Ca o curiozitate se pare ca si seria Shrek a fost facuta tot cu acest program (desigur versiune mai noua).

Mai spre seara am primit stirile de la metalhead.ro care erau f interesante. De exemplu am aflat ca Tarja Turunen (sau ceva de genu) ,fosta cantareata de la Nightwish isi formeaza propria ei trupa. De asemenea am ascultat si o piesa de a iei cantata sol. Am mai aflat ca Apocalyptica scoate un nou album in luna aceasta si ca se zvoneste ca System of a Down se destrama.

Eh acum ma uit la un meci de fotbal Romania-Germania. Deabia astept sa rad in fata prietenilor mei nemti :)) dak Romania castiga (deocamdata e 1-1 :-S ). Ma uit pana la capat dupa care cred ca ma culc.

Sunt mandru de ce am realizat astazi 😀 Cel mai important a fost ca am invatat sa folosesc un Cool Tool : 3D Studio Max 😀

