Din an in paste…

de Patric

16.03.2008 20:13

Din an in paste mai scriu eu cate ceva pe aici intr-adevar. Probabil din lipsa de timp liber, din lipsa de inspirate, din lipsa de viata, din lipsa de internet, din lipsa de prostie… a da nu aici tre sa scriu cate lipsuri am 😛

Anyway chiar nu s-a intamplat nik interesant anul asta, cel putin… nu pentru mine ;)), insa nu voi transforma acest diary-jounral-blog-thing intr-un ziar de barfe, asa k totusi sa incerc sa scriu ceva despre mine si realizarile mele, dak am avut vreuna, deocamdata numi vine nici una in minte…

Bun, sa trecem la analizat… Am inceput sa imi cunosc colegii mai bine, chiar prea bine, ar trebui sa ma mai duc si in clasele paralele sa mai cunosc persoane noi :D. Hopa tocmai mi-am amintit de ce i-am zis lui vlad. Bun am despre ce scrie yay!

M-am uitat ultimele zile in albumu cu fosta mea clasa si la dedicatiile lor. Mi s-a umplut inima de durere. Sperante moarte cum ar fi” Sper sa ne intelegem la fel de bine si in viitor” sau „tinem legatura” sau „best friends 4 ever” au fost chiar socante pentru mine. De aceea mi-am zis mie si lui vlad , din greseala :P, ca ma intorc la vechii mei prieteni sa vad ce mai fac si sa mai petrec timp cu ei, de unde timp nu stiu nu ma intrebati, dar fac eu cumva, asta cu baietii … ca daca ma intorc la vechile mele colege vor crede ca ma dau la ele sau cine stie… ca asa e la moda :-l. Ma rog la unele colege… Anyway asta nu am realizat inca, dar macar am plan de realizari pe viitor.

Hmm ce sa mai zic acuma ca nu e destul scris… A da! Unele persoane care ma cunosc au fost putin derutate de comportamentul meu social si virtual. Sper ca de data asta voi clarifica lucrurile scriind aici. Sa explic si celor care nu au habar la ce ma refer. Poate ca ati observat ca statusurile mele de la hi5 nu sunt tocmai pozitive. Pana si prietenii mei din alte tari au observat asta, eh doar am scirs pe engleza 😛 . Si indivizii cu tare m-au intrebat daca eu scriu acele statusuri sau imi intra altcineva pe cont si scrie la nimereala. Am luat-o ca o gluma la inceput, ca doar parola mea nu e chiar usor de spart, dar aflu ca ei defapt vorbeau serios. Erau foarte mirati de ce pun eu statusuri de nefericit ca doar eu cand port o conversatie ma vad fericit si fac glume (marea majoritate proaste dar ei nu recunosc 😛 ) si sunt mereu plin de viata si din alea… Mi-au pus o intrebare grea tre sa recunosc, cum sa explici , in ce limbaj, unor persoane cu varstele cuprinse intre 12-35 de ani? Fiecare generatie are limbajul ei, deci nu aveam cum sa le explic cu aceeasi explicatie pentru fiecare in exact acelasi moment. Asa ca am incercat pe rand la fiecare . Rezultatul? Abureala totala! Deci voi incerca aici sa fac o explicatie universala si apoi sa o traduc in engleza. Eu simt ca am doua parti, una temporara si una permanenta. Cea temporala e folosita in momente temporale , de scurta durata, cand iesi in oras, la un suc, intr-o excursie, in vizita la cineva etc. Cea permanenta analizeaza toate momentele vietii si le strange la un loc si da un rezultat sumar. E definitia mea proprie a personalitatii mele , preety cool heh? :D. Monh si partea mea temporala cunoaste doar fericirea si viata fara pasare de cele rele, cel putin asta cunoaste deocamdata. Insa cea permanenta e descrisa in statusurile mele de pe hi5. Analizez rezultatul sumar obtinut de acea parte cand sunt singur, sau uneori ma bruscheaza in momente de maxima concentrare (sa vedeti ce iritant e ^^). Acest rezultat nu e deloc placut, un fel de perspectiva emoista a lucrurilor. Probabil pentru ca nu gasesc pe cineva ca mine, sunt unic inteleg, da chiar nimeni asemanator cu mine? cu gusturile mele? cu lookul meu? cu gandirea mea? Nu as fi crezut ca e rau sa fi unic si totusi iata ca e. Cam asta ar fi explicatia, cel putin asta cred eu ca e… Anyway nu le-am explicat asta lor inca deci nu e o realizare ci doar o parte dintr-un plan de realizari.

Bun alte realizari… Am fost la olimpiada de info si am facut… XP :D. Asta pe un ton mai modest… Am instalat un webcam la pcul mai nou… am instalat driveru prost si a trebuit sa dau un repair la windows… 6h din weekend wasted for nothing… Am fost de servici pe scoala :D… Am facut pe DJul cu soneria… A tipat o profa la mine si mi-a zis sa ma tund… Am fugit dupa alex si m-am lovit stupid in burta… m-a durut operatia cateva ore mai tarziu… Am suparat lume… ooops…

Uite totusi ca sunt destul de multe realizari 😛 eh… omul din greseli invata. Cred ca insiruirea asta de realizari a fost facuta de partea mea permanenta. Anyway un motiv pentru a merge mai departe e ca in curand o sa ma apuc de SPORT!!! Tre sa ma apuc sa numar zilele hihihi. A da si zodiacul de mai jos, ca oricare alt zodiac de altfel, ii prost si incorect. Nici nu stiu de ce il mai tin pe profilelul meu.

Pentru ca multi nu citesc toata povestea ci doar inceputul si sfarsitul m-am gandit sa inchei cu ce e mai important pentru mine in viata: Muzica. Am mai downloadat cateva discografii ale unor trupe metal si a inceput sa-mi placa destul de mult growling vocalsii. Asta ma include si mai mult in ascultator de gothic metal decat simphonic sau cum credeau unii colegi power (pah!). A da si sa fac si putina publicitate ca dupa orice show de divertisment : Cel mai tare Rock Radio de pe glob! baga acest url in winamp sau windows media player sau in orice program care suporta muzica de pe url http://128relay1.gothmetal.net:6666 si poate voi da o dedicatie pentru tine 🙂

