Dupa cum ati observat…

de Patric

27.09.2007 17:23

…n-am mai scris de ceva vreme. Motivul este pt ca ori nu s-o intamplat nik interesant ori e prea interesant ca sa scriu pt tot publicu. Deci o sa fac o pauza cam mare, dar puteti sa va uitati pe paginile dinainte ca-s interesante zic eu.

Pt ca e prea scurta pagina asta am sa scriu cam ce s-o mai intaplat zilele astea. Am vazut o cioara in drum spre casa care o zis cot-cot-cra! si o scapat din cioc un ditamai covrigu in fata mea, si fraiera nu s-o intors dupa el. E simbolic zic eu, oh nu, the curse of the COVRIG!!!! nu mai scap nici cum de el, credeam ca dak schimb colegii schimb si blestemele dar de asta se pare ca n-am scapat. Crek nu-i bine sa fugi de trecut desi peste tot vezi ca e bine sa uiti totul (mai ales in thriler-e).

In atata timp la scoala: am invatat numele tututor colegilor mei :D, am dat teste initiale in prostie, am vazut ce naspa e sa te tunzi si cum arati dupa, m-am inscris la info excelenta, am dat exemplu bun la sport de 2x :D, am ras cu lacrimi de nenumarate ori, am intrat in panica cand nu l-am gasit pe Emil, am rupt un caiet din prostie (si era nou noutz), am mai invatat putina franca spre uimirea mea si inca cateva lucruri care ori nu-s interesante ori sunt prea interesante ca sa le scriu pt tot publicu. A da tot n-am aflat de ce zice lumea ca ma repet …

Ok acum pagina e destul de mare…

>>>>>>>>>>END OF DIARY PART I <<<<<<<<<<

