Goodbye blue sky

de Patric

16.09.2007 21:40

Dap mai sunt 1h si 30 min si s-o terminat vacantza, da nu-i bai ca o fost frumoasa.

Azi m-am dus cu barcutele in parc cu familia :D, fratemio m-o stropit de numa dar tot am fost cu zambetu pe buze :D. Apoi acasa am mancat home-made cartofi prajiti cu home-made pui (adik la gratar), ca orice duminik misto :D. Si ca sa fiu si mai fericit la sfarsit de vacantza, gratie prietenilor mei nemti, am facut rost de noul album a lui Apocalyptica (o fost lansta acum 2 zile in germania, finlanda si austria, si in restul europei maine) , asa ca cine-l vrea de la mine, fara sa dea milioane pe el, anuntati-ma 😀 ca stiti ca-mi place sa dau metal pe gratis :D.

Per total crek a fost cea mai vesela saptamana din vacanta asta, iubesc orasul meu natal insa urasc vremea din el, de aceea inchei cu :

Good bye blue sky ! (extras din SOAD 😛 )

