Ieri n-am apucat sa scriu…

de Patric

22.09.2007 09:00

…dar scriu azi 🙂 (am sa vb ca si cum ieri e azi chiar dak nu e adevarat)

Mno bun merg la scoala, bagam cateva ore, pana la ora de info din lab. A inceput cu o cearta intre Gombos si Roxana (why am I not surprised ^^) ca nu tu esti in grupa asta ci eu (Gombos e al 12-lea si Roxana a 13-a si in clasa suntem 26 in total). Si s-au tot certat pana profa o zis ca trebuie sa mearga amandoi. Roxana nu s-o lasat pana nu i-o numarat pe toti din sala ca sa vada ca e adevarat ce zice profa. Aici se potriveste vorba : „Cand 2 se cearta al 3-lea castiga.” (Confucius said Patricius says :D) Ma rog al 3-lea ar fi aici mnezo ca el nu poate pierde ^^. Eu sunt grupa 2 din nefericire si trebuie sa spun ca am fost foarte dezamagit de profa. A facut cateva probleme la care s-o cam balbait, noroc ca o ajutat-o Radu :)) (coleg). Eh ce as vrea sa fac cu Ilea si orele alea…

Mno bun s-au mai intamplat inca cateva lucruri pe care nu le pot scrie aici…

Si apoi merg intr-o pauza in C sa vad ce mai fac x-colegii mei. Aveau ora de engle pe grupe si n-am gasit in sala decat pe Alina (restu salii era goala, ma rog era si salutza aia mica cu vreo 15 banci). In fine am conversat putin si am observat ca Alina a devenit o tipa f de treaba :). Acuma dak citeste Alina asta parca vad ca zice „CE?! bah patric nu mai scrie despre mine in jurnalul tau ca n-ai dreptul! Ai grija!” or smth like that ^^.

Alta pauza memorabila a fost cea intre logica si engleza unde majoritatea colegilor au facut schimb de nr de telefoane. Noroc ca Patricia era printre ei si am sa ma „servesc” cu ce nr imi tre de la ea.

Si dupa scoala am fost la Selgros sa-mi mai cumpar niste hainutze (de parca nu aveam destule -.-) Eu stateam intr-o pozitie fixa (ca manechinu) si mama lua hainutze si le punea pe mine sa vada cum imi stau. Cu putin ghinion ma trimitea sa le si probez. Eh m-am ales cu un nou echipament de sport :D.

Restul zilei am avut musafiri pana la 22:00 si deaia nu am scris asta cand trebuia.

