Jurnalul meu

de Patric

11.09.2007 21:24

Dupa ce am pus nenumarate versuri de cantece care mie imi plac mult, m-am gandit sa le sterg pe toate si sa ma apuc sa scriu un jurnal :D, ca doar de aia ii zice Journal. Am sa incerc sa scriu cate-un „entry” in fiecare zi, mai degraba noapte, ca sa rezum ce am facut toata ziua. ATENTIE!!! Viata mea are multe zile plictisitoare dar tot am sa scriu aici ceva 😛 !!! As dori si niste commenturi si am sa mai pun si niste poze din cand in cand daca se potrivesc cu continutul.

OK here it goes…

Azi m-am sculat la noua ca fratemio face mare galagie cand merge la lucru, same old ,same old.

Apoi printr-un mod pe care nu vreau sa-l zic, mi-am amintit ca azi e ziua lui Vlad (x-coleg). Primu lucru am deschis PCul si m-am holbat la fiecare persoana de pe mess cand intra si iese. De precizat ca eu mi-am instalat vocea moldoveneasca pe mess (zice”o intrat unu” cu o voce hazlie cand e cineva online). Intr-un final apare Vlad (destul de repede) si ii zic la multi ani bla bla bla. Am mai stat putin de vorba si m-am simtit din nou „batranul intelept” vorba lui Horica(x-coleg) cu I ca cu E ii taica-so, avand in vedere ca a trecut de examene la 14 ani :P. Am mai aflat ca Vlad munceste la trupa (Metal Rulllz!!!, ma rog nu stiu daca inca pot sa cante asa ceva…) si ca si-a pierdut (catva sper) interesul in informatica ceea ce m-a cam dezamagit. SI eu iubesc informatica si muzica la fel de mult, si stiu ca pana la urma trebuie sa alegi doar una, dar eu am ales „The Path of IT” (ai! prea multe RPG-uri 😛 ) si speram sa am un camarad langa mine. Oh well, I am friendly si ma descurc + „Speranta moare ultima”

Trece ziua facand alte chestii neimportante, si mai spre seara mai vorbesc cu Maria(x-colega) si cu Patricia(colega)(la friends e RoseWhip parca, nu vreuna din Patricii :)) )sa aflu cum asteapta ele scoala, bla bla bla-uri si pana la urma ma gandesc sa ma apuc sa scriu aici.

Cam atat, sper sa pot adormi pe la 11 ca trebuie sa ma obisnuiesc cu sculatul de dimineata si culcatul devreme ca incepe scoala!!!

