O zi de notat

de Patric

04.10.2007 20:01

Desi credeam ca ziua asta va fi una normala n-a fost asa. In primul rand mi-am luat bluzitza alba si pufoasa, care mereu o port cand e un eveniment special. Eh astazi am luat-o ca imi era dor de ea si eu cresc si ea ramane mica :((.

Anyway, its the curse of the white fluffy (sau fluffy white) cloth !!! daca nu era planificat nimic deosebit, o avut ea grija sa faca un eveniment rar. Dap azi m-am enervat, si inca destul de tare ca aproape ca am izbucnit de nervi, noroc ca fix in momentul acela s-o sunat si ca or luat-o mai moale tipii cand mi-o vazut mutra. Cum aratam nu stiu dar sunt sigur ca nu mi se vedea vena pe frunte (ca sa stie si Vladutz ^^). Motivul era stupid :-, crek e o traditie racoviteana ca penarele mele (cu rechizite cu tot) sa zboare prin clasa ^^. Eh doar ca in gimnaziu era amuzant, aici insa din pct-ul meu de vedere nu era deloc. Trecand si peste asta descopar ca o prietena f buna dea mea e defapt o bitch! (ay! ca iar am scos o injuratura ) O zis azi profa de reli ca daca nu mai ai incredere in nimeni esti un om mort (ma rog, ea o zis mai subtil ^^ ). Si am fost cam deprimat restul zilei.

Pentru ca nu mi s-o intamplat suficiente lucruri rele azi , am mai avut si info dupa ore (de la 4 la liceul de info). Asa ca m-am dus dupa ore la Popovici, am stat acolo 2 h unde am murit de plictiseala si am facut la probleme in prostie (m-am apucat la un moment dat sa rezolv de pe acm.timus.ru din volumu 5 ^^ , eh ca numa m-am gandit la ele e partea a doua). Mno si ajung intr-un sfarsit acasa (pe la 7) De mentionat ca nu m-am dus la baie toata ziua si acasa am avut timp sa simt nevoia sa fac o vizita la nenea wc. Acuma nu am sa va descriu detaliat actiunile pe care le-am facut acolo… ahem… dar pot sa zic ca am stat destul de mult sa-mi golesc vezica. Bausem mult dea lungul zilei (mai ales chimicale boah!!!!) si mnoh. Apoi imi amintesc ca azi e joi nu vineri si bineinteles ca aveam teme in prostie (info,bio,engle,romana) .Toata saptamana nu am avut atatea teme de facut intr-o zi, dar azi bineinteles ca bluzitza si-o facut efectul, si nu ca le-am lasat sa se stranga ci asa o aparut ele ca ciupercile dupa ploaie.

Si bineinteles ca nu le-am finalizat pe toate ca doar mai bine mi-am facut timp acum sa scriu aici aceasta zi care merita sa fie notata :). And now finally dau bluzitza jos si ma bag in patutz.

Peace on earth!

