Pregatire pentru scoala day

de Patric

15.09.2007 23:01

Trezire,spalare,mancare,etc

Mergem la shoping :D, yo cu tata, si pierdem vremea vreo 3-4h .Mergem asa : Metro, Practiker ,Billa, Piata, Kaufland, Home. O fost cam mult ghinion : la metro o trebuit sa asteptam ca nu citea codu la icre, la billa o trebui sa asteptam ca o baba nu si-o pus eticheta pe banane si s-o dus vanzatoarea s-o faca, iar la kaufland o trbuit sa asteptam ca sambata si duminica ii o coada cat jumatate din cladire. Oh well macar mi-am luat penarel, caietele,adidasei si alte rechizite f misto :D. + ca am vazut un Athlon 64 care costa doar 8 milioane Made in Romania fara Floppy si sistemu de operare free dos ^^. Ba chiar dadea si un scaunel gratis.

Eh si ca si ieri am fost foarte happy 😀 fara motiv, crek se si observa dupa cum scriu acuma :P. Eh mai tarziu m-o apucat o durere de cap fix cand aveam meci de SWAT (bine putin inainte) dar nu-i problema ca mi-o trecut repede si am si putut anula meciu :).

De ieri m-am tot gandit de ce sunt asa fericit iar explicatia care o am pana acuma e urmatoare: instinctul de animal din mine profita de ultimele zile de vacanta la maxim. Dap e aiurea da altcva mai bun n-am putut gasi 😐

Si acum ma bag in patut, squeaky clean ^^, noaBte Puna