Scary day 2

de Patric

10.12.2007 20:08

Daca pagina anterioara v-a speriat (mira-m-as) atunci aici o sa face-ti infarct (dublu mira-m-as)
Ok,titlu ar trebui numit scarry week da mnoh nu s-ar face analogii atat de usor. Booon, deci eu din cauza ca am mancat junk fooduri moolte si verdeturi putine mi s-o perforat apendicita (ok si ca am facut prea mult sport dar prefer sa raman modest ;)) ). Mno bun si am fost internat timp de o saptamana in spital. Si daca credeti ca acolo n-am mai putut de fericire ca am scapat de scoala va rog sa scoate-ti calculatorul din priza si sa vi-l dati de cap. A lua 4 la mate e mooolt mai bine decat a umbla cu niste tuburi (eu 3) in burta, a vedea triplu de la anestezie, a nu stii cand e zi si cand e noapte etc. OK pe langa aceste chestii prin care oricine ar fi trecut mie, ca doar sunt mai special, mi s-au mai intamplat inca cateva chestii nasoale: in primul rand am venit la spital cu taxiu ca aveam dureri insuportabile, ajuns acolo incep sa fiu analizat de un medic rezident cu chip sec si comportament si mai sec. Atmosfera era urmatoarea: eu nu puteam de durere, el palpa ca si in cod albastru (clear!) si ma mai si intreba cu o voce cat se poate de calma si seaca „de ce nu-ti lasi burta moale?” . ” ca ma doare ca dreq in plm” vroiam sa zic, dar desigur si in momente ca acestea mi-am pastrat politetea. ok apoi am mai trecut peste momente neplacute pana mi-au dat calmante, next operatie, next 36 ore de somn (a da si cica trebuia sa borasc ca toata lumea care o fost operata de asa cva face, insa eu nu ca am stomacu si autocontrolul de fier 😀 , dar prefer sa raman modest) . Ok fireste ca primele zile am fost hranit prin perfuzii, dar nui firesc (sper) sa vina o asistenta noob (in limbajul gamerilor=incepator) si sa bage perfuzia ca injectiile in urangutani, si apoi sa schimbe locul ca mi s-a umflat vena (inca mi umflata si dak ii fac „masaj” se misca, not really enjoyable).

OK dupaia am strans 15 absente la sport pe care nu am de gand sa le motivez. Sa va spun ce nasol e sa nu faci sport un semestru! ca sa nu mai vorbim de un an. iti amortesc oasele si simti cum iti creste dosu si lateralele (dak stiti la ce ma refer…). noroc cu scarile urcate in fiecare pauza 🙂

Si un al treilea ok la inceput de paragraf… hmmm…. nik special, doar ca am note putine si materie de invatat multa, a da si keywords-urile la horoscopul meu este love si mai ales perfect 😀 baga-ti de seama (oops crek mi-am pierdut modestia)

Oh well, cest la vie!

P.S. chiar am inceput sa pricep ceva franceza, in plus profele de bio si chimie sunt cele mai tari 😀

