Scary day

de Patric

10.10.2007 19:09

Si eu care azi ziceam la scoala ca nu o sa am ce face acasa…

Dupa ce ma intorc de la debate, vin la comp si iau noul album de la nightwish :D. Muzik klumea de 9,95 chiar dak vocea e alta. Anyway acuma vine partea „scary”. Se deschis vreo 10 ferestre de internet explorer +10 taburi de firefox cu reclame tampite printre care si din alea cu „ia programul asta anti spyware pe gratis” (=ads, erau pe engleza). Bun deci pcul meu este asaltat masiv de spyware si adware (sunt niste virusi care incetinesc compu, baga reclame nedorite, fac .exe-urile neexecutabile, termina windows, si inca cateva chestii mai grave) Asa ca rpd downloadez niste luptatori klumea sugerati de prieteni, (ca cica antiviru meu era de kkt) si dai restarturi ca so blocat compu, ca nu poti accesa installeru ca doar e si el un .exe, ca ai instl progu si tre sa restartezi, tot intrun restart/log-off am tinuto cam 5h. Iar acum ce credeti ca fac?! poah downloadez in continuare si sterg alea naspa . S-ar putea sa nu mai am calculatorul pt cva timp daca pierd aceasta batalie (dar ma intorc can imi iau un alt windows 😀 ).

Sa speram totusi ca nu se ajunge acolo :-S Si eu care mi-am planuit azi sa citesc Ruletistu si sa studies un prog de spart parole. O da…..

