Some winter holiday

de Patric

08.01.2008 20:22

In primul rand va urez un an nou fericit! sau „Happy new year back!” cum zice prietenul meu portughez ^^. Da stiu ca e 8 ianuarie.

OK acum sa mergem putin inapoi in timp, deabia a inceput vacanta de iarna. Happy n-am ce zice, cine n-ar fi? doar s-o terminat scoala, ma rog pentru doua saptamani… dar important e sa privesti partea plina a paharului. Urmatoarele zile tot imi doream sa treaca cat mai incet pentru a dura vacanta cat mai mult :D. Si vine Mos Craciun! Unul din ei cel putin, cel care nu se imbraca anormal si are o mutra asemanatoare cu a lui Gombos si nu vine la tine acasa ci doar la diriginta ta. Si ce-mi aduce acest mos? un dragut penar de cd-uri. Numa bine ca deja imi umplusem celelalte 5 de acasa :P. Sa nu va spun ce ma cunostea, nu mi-a adus dulciuri ca nu aveam voie de la apendice. Si diriginta a fost dragutza si ne-a oferit doar suc fara gaze, ca stia ca n-am voie. Bun trec zilele foarte repede vine frigu si zapada si vine vine Mos Craciun! Altu ^^ Si ce aduce? Aduce un frumos set de calculator. Prin set ma refer la calculator + keyboard+ mouse+LCD- sistem de operare. Si admir eu cu fratemio cadou, ma rog mai mult foicica de langa ca carcasa-i urata, pana cand eu zic „Si unde-l punem?”. Liniste totala! Apoi descoperim ca mai avem ceva loc langa celalalt calculator. Insa nu putem pur si simplu sa-l punem pe jos. Asa ca urmatoare zi mergem sa cumparam un birou, ne chinuim sa-l montam si punem PCul nou pe el. A urmat cateva zile de downloadat sistemul de operare preferat. OK putina anti-reclama. Windows Vista sucks! L-am si sters dupa ce am vazut cum ii. Atunci am zis sa iau un XP si cum cel mai bine piratat era service pack 2, m-am multumit cu el. Ok instalez aia plus driverele necesare incluse in set pe cd-uri. Apoi inca cateva zile transferuri de muzica, jocuri si fisiere importante de pe un calculator pe celalalt. Apoi zic „pai e naspa fara net, hai sa luam un router! :D”. Si a doua zi am luat un router . Poate ati observat : nu-mi place sa fac reclama doar anti-reclama :P. OK totul era pregatit asa ca am inceput sa-l folosesc si imi dau seama ca am montat tastatura gresit (placa de lemn). Fir-ar sa fie de instructiuni cu imagini mici ^^. Ok am scos suruburi, am rotit chestii, am montat totul la loc si am probat. Success :D. Bun am inceput sa ma bucur de cadou in sfarsit.

Dupa ce vad ce program au la TV de revelion (impuscati-va cei care va-ti uitat la antena 1) zic „hey hai sa ne uitam la Alien vs Predator 2 :Requiem, ca e poveste de Craciun! Cum invadeaza extraterestrii pamantul in ziua de craciun :D” Bun inapoi la piratat. Ce am gasit? Doar fake-uri. Fir-ar sa fie de ochelaristi care stau toata ziua in calculator si mai sunt si platiti sa faca asta! Sa nu credeti ca m-am autoinsultat, nicidecum, eu nu ma aseaman deloc cu ei: nu sunt platit si nu fac reclame. Bun deci cine are AVPR si are buna vointa sa-mi faca si mie un dvd sa ma contacteze. Ce nu stii IDul meu de mess? Ghinion! sa nici nu te gandesti sa te apuci sa intrebi prietenii mei! Nu ai IDul meu dintr-un motiv intemeiat fi sigur!

Right! Acum sa trec la revelion in sine, mai sumar desigur ca ma dor degetele deja ^^ . Ma indop cu mancare si bautura, ma impusc de cateva ori cand vad ce-i la televizor, dau boxele la maxim de vreo 3 ori pentru ca un fraier le tot dadea incet sau punea punk (dau 5 bani la primul care ghiceste cine-i fraieru ^^) si….. ma apuca o durere groaznica la stomac. Tadadadam! Nimic grav, doar nu am respectat regimul in intregime, am baut cam multa sampanie (*nu beau sampanie pt copii cum face bogdi ^^). Stiti se zice ca ce faci in prima zi vei face tot anul. Ce am facut eu in prima zi? pai m-am dus la baie odata la 10 minute pana si-a facut pastila efectul, am dormit nasol, am injurat odata, am restartat compu vechi de vreo 30 de ori (nu glumesc si nu stau prost cu aproximarea) si inca cateva chestii pe care nu le pot scrie aici. Acum sa explic de ce am facut toate astea. Banuiesc ca v-ati dat seama de faza cu baia… n-am dormit bine pentru ca o exagerat mama cu caldura si ca am avut colegi simtiti. Apropo , dragut din partea voastra sa ma sunati sa-mi ziceti la multi ani dar incercati totusi sa nu o faceti dupa 4am ca pe la ora aia ma culc si deobicei uit sa inchid telu sau macar sa-l pun pe silentios, asta daca nu aveti un dracusor in voi (precum Iulia) , sau frate geaman malefic (precum Gombos ,mno bine Alex ca dupaia fac discriminari)care vrea sa-mi trezeasca toata familia si apoi sa rada : Muhahahahahaha! Bun injuratul a fost din cauza unui accident incercand sa ma acomodez cu noul birou si compu vechi l-am restartat de 30 de ori pentru ca am vrut sa scap de virusi definitiv, aham vezi sa nu.

Si ce am invatat vacanta asta? Nu-mi place whisky-ul, pachetul de grafica de iarna de pe triburile se incarca mai greu decat cel normal, pana si putinii dusmani pe care ii am zic la multi ani, sa nu stai pe mess 2 saptamani cauzeaza amorteala degetelor, sa nu asculti metal 1 zi cauzeza nebunie, sa nu faci nici o tema e o relaxare totala, sa amesteci bauturi nu-i indicat, Windows Vista sucks!, burta umana poate scoate sunete foarte diverse, Gothic 3 are cereri exagerate ,cum se zice la multi ani pe portugheza (, ce se invata nu se uita niciodata e o zicala neadevarata ^^ ), sa nu faci sporturi de iarna cauzeaza o crestere a dosului si o displacere a zapezii, shoping sucks!, Dan Negru sucks!, I suck at maths ^^ si atat.

Hey am scris cea mai mare pagina acum! Cred ca ar fi bine sa ma opresc

P.S. Penarul primit a fost foarte folositor la depozitarea cdurilor nou primite, la fix, mosu stie tot!

