Suparacioasa e lumea

de Patric

13.09.2007 21:37

Ok vreau sa incep cu ce mi s-a intamplat azinoapte, ascultam Hammerfall – Stone cold , era cam 1:00am , si … cum sa zic… era dat volumul putin cam tare 😉 iar usa care separa camera mea de cea a parintilor era usor deschisa. Si cum incepe solo-ul la chitara electrica se scoala tata din par, se aud pasi mari venind spre mine si incepe : „Bai!!! Opreste dracia aia, fabrica de zgomot nu se asculta cand vrei sa dormi!!! E mai rau ca muzica house!!!” si il intrerup din vorbe zicand „Bine ,bine…” si dau volumu mai incet. Eh dupa ceva vreme dau iarasi mai tare si ascultam Apocalyptica – Hall of Mountain King. Credeam ca tata a adormit si ca nu o sa-l deranjeze putina muzica de adormit copii mici (zis cu ironie 😐 ). Da de unde, se scoala din pat si merge drept la priza. Totul se intuneca in clipa urmatoare si nimeni nu zice nimic. M-am schimbat in pijama pe intuneric si m-am culcat…

Pe la 9:00am ma trezesc si bineinteles ca aveam bluza pe dos 😛 . Fac cele zilnice pana cand stomacul imi cere ceva de mancare. Eram singur acasa si ce am mancat la mic dejun se pare ca nu mi-a ajuns. De asemnea lucram la ceva foarte important pentru mine si nu era indicat sa ma opresc ca aveam asa un spor… Eh si atunci ce sa ma fac sa-mi potolesc foamea si sa si-mi continui treaba. Ding! Deschid frigideru, iau sucurile de acolo, si biscuitii din dulap :D. Dupa cateva ore vin ai mei acasa insetati, hai ca n-am chef de alcool , sa beau niste suc. Ciu ciu suc! ^^. S-au multumit cu o berica pana la urma dar ideea e ca s-or suparat.

Dupa inca cateva ore aflu de la persoane de pe mess ca mass-urile mele despre metal e pt unii deranjant (mi se pare normal ca nu toti din grupul „Friends” sunt metalari). Asa ca am mai adaugat o grupa numita „X-Colegi” si mi-am pus acolo…ati ghicit! fostii mei colegi :P. Astfel la prieteni au ramas doar cativa care nu cred ca sunt deranjati de mass-uri din alea. Ideea e ca s-or mai suparat cativa pe mine.

Ce mai zi… ori lumea e f suparacioasa si eu nu stiam, ori eu am avut intentia de a supara lume 😛

