The 1st day at school, yupey :-|

de Patric

17.09.2007 21:23

M-am sculat destul de usor spre surprinderea mea, dar maine va fi si mai si ca pprima ora am mate cu andrea si dak intarziu …. CAH! :-S

Am intalnit colegii mei noi :D, si (pt Alex in special) ha suntem 9 baietzi :PPP, si restu fete daaah. N-am vazut fete extrem de dragutze ca in fosta mea clasa da mnoh, tot am facut impresie buna :D.

Azi am mai facut pe postasu prin carterumio, mai exact am dat SPAM buahahaa. Am fost uimit de colonia de pisici negre (mai erau si de alta culoare dar majoritatea negre) ce traieste prin si in blocuri. Mio taiat o groaza calea dar superstitiile sunt superstitii. Cand ma plictiseam mai incercam sa ma jok cu cate una dar toate fugeau de mine :(( si dak tipam dupa ele „miti chiti titi” se opreau, mieunau sisi vedeau de treaba :((.

Oh well tot iubesc animalutze :*, pisicile mai putin da mnoh 😉

A da, ma mai intorceam acasa din cand in cand sa beau un suc, si cand am terminat cu posta si am ajuns acasa, am observat ca desfacusem 3 sticle cu acelasi suc, si nici una nu era macar jumate goala :P, ca sa nu mai zic cate paahre am folosit…

Eh mio parut bine ca miam revazut si fostii colegi, si cativa din B. Crek o sa ma inteleg bine cu Gombos ^^ si blondu caruia nui pot tine minte numele (sry, dar ma obisnuiec yo…). Cat despre profi, nici macar profa de tehno nam nimerito :P, dar astia care ii am acuma sunt cei mai tari din scoala sunt sigur 😉 (acuma nu zic la ce ma refer cand zic „tari”)

Cam atat, acum sunt destul de sleepy (probabil ca vati dat seama dupa lipsa de ortografie corecta in acest text) deci POATE ma culc la o ora rezonabila.

App, am ascultat noul album de la Apocalyptica, si ca deobicei lo luat pe nenea de la Slayer DAR si pe canteretu de la Rammstein and some other guys care canta misto, si in total e un album de nota 8,5 :P. Si discografia de la Disturbed e acum completa, ma culc acum ascultand Disturbed – Shout ^^

P.S. My smile didnt die yet 🙂

