Hai la majoratul meu!

de Patric

Daca ai ajuns aici inseamna ca fie te-am invitat la petrecerea de majoratul meu, fie te plictisesti rau. Daca e prima varianta, te rog continua sa citesti.
Petrecerea va fi intro locuinta obisnuita (Sigismund Toduta, nr 18) unde ,de obicei, se tin petreceri pentru „copii”, acum redecorata dupa nevoi. (ale mele in mod special >:) ). Odata ce ai ajuns pe strada, e destul de usor sa o zaresti gratie unei tablite portocalii pe care scrie ceva gen „Copii tai sunt in siguranta cu noi!”. Mai jos am pus o harta interactiva pentru mai multe detalii referitoare la locatie.
Ne vom distra de minune, va fi multa mancare si bautura si nu vom fi deranjati de nimeni. Se poate si fuma, mai putin iarba (sorry guys 😦 ). Si fiindca vreau sa devin open-minded, voi accepta sa se puna muzica de la oricine, asadar aduceti dvduri „cat cuprinde” :). Poarta va fi deschisa pana cand vreau eu, asadar puteti veni la orice ora dupa 19:00 (ziua o stii). Singurul lucru care te rog sa-l faci e sa imi spui daca vii sau nu, printr-un comentariu aici sau contactandu-ma personal.
Ne vedem acolo! 🙂

