I call this minimalism

de Patric

Postul acesta e pentru a imi hrani lenea de a explica un lucru de mai multe ori la diferite persoane.
Am fost azi intrebat care-i cel mai recent curent muzical pe care l-am descoperit si imi place. Am raspuns „minimalism”. Reactia: „OMG! Asculti minimal?!?! Vai Patric, tu? Dintre toti…” etc. etc. M-am amuzat fiindca ma asteptam la reactia asta. Am mai fost intrebat acelasi lucru, am raspuns la fel, au reactionat la fel. De ce? Fiindca persoanele care ma intreaba asta ma cunosc suficient de bine cat sa isi dea seama ca eu nu pot sa ascult „minimal” (a se pronunta pe engleza) cu placere. Acuma amuzamentul consta in nestiinta persoanei cu care discutam.Toata lumea stie de minimalism ca fiind „piese din alea hip-hop housiste in care se tot repeta doua cuvinte pe un acelasi tempo si aceleasi note timp de vreo 2 ore”. Ei bine, nu. Minimalismul e un curent „modern” (deci greu de inteles sau cel putin bizar) care se manifesta in multe arte printre care din greseala si prin muzica house. Ce ascult eu e muzica de opera minimala. Un exemplu mai jos:

Cer scuze pentru slaba claritate a picturilor, dar encoder-ul de la adobe o ia razna in ultima vreme. As putea sa il repar, dar lenea, saraca, n-a mancat ceva de mult timp…

