Planuri de blogging 2011

de Patric

Un mail drăgălaş de la wordpress mi-a semnalat că îmi neglijez blogul şi a venit cu o soluţie. The Daily Post (care la mine e weekly) oferă idei naşpa de postat în fiecare zi. Partea bună e că există şi un concurs la care mă înscriu scriind postul ăsta. Concursul vede cine se poate ţine de promisiuni şi cine nu sau mai personal, dacă numa gura e de mine când zic că voi scrie un post pe săptămână. Asta e în esenţă. În aparenţă, cine reuşeşte să scrie un post pe săptămână respectiv zi tot anul care urmează va primi mulţi vizitatori de prin toată lumea graţie unui tag pe care il voi pune deacum încolo la fiecare post.

Momentul e super potrivit  având în vedere că la anul îmi iau bacul. Se vor produce nişte super răsuciri temporale de fiecare dată când mă voi apuca de scris pe blog, asta-i sigur.

Atât am avut de zis. Rog pe cei puţini care încă nu o faceţi, să ignoraţi postul acesta şi să vă vedeţi de revelion. Veţi mai citit de mine la anul (şi la mulţi ani daca dă Domnu).

